Yönetimimiz İle Neler Yapılacak?

İLTERİŞ YÖNETİM

Yönetimimiz İle Neler Yapılacak?

1. Apartmanınız 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu hükümlerinde, şeffaf, güvenilir ve profesyonel bir anlayış ile yönetilecek
2. Kesinleşmiş işletme projesi yoksa tarafımızca yeni bir proje hazırlanarak kat maliklerine imza karşılığında veya iadeli taahhütlü mektup ile tebliğ edilecek ve süresi içinde kesinleşen proje doğrultusunda uygulama yapılacak.
3. Apartman adına bir bankada hesap açılacak, bütün tahsilat ve alacaklar banka hesabında toplanacak. Yapılacak tüm işlerde bu banka hesabı kullanılacak.
4. Elden aidat toplanmayacak, isteyen daireler kredi kartları ile aidat ödeyebilecek.
5. Ödemelerinde titiz davranmayanlar ile bu tutumlarını alışkanlık haline getirmiş olan borçlular hakkında tarafımızca verilen süre sonunda derhal yasal işlem başlatılacak ve sonuçlandırılacak.
6. Tüm gelir gider durumları hem işletme defterine hem bilgisayara işlenecek.
7. Apartman sakinleri internet sitemiz üzerinden her an hesapları kontrol edebilecek.
8. Çalışanların sigorta işlemleri, bordroları, yıllık izinleri, aylık SGK bildirimleri vb. tüm resmi evrak ve dokümanlar anlaşmalı olduğumuz muhasebe firması tarafından yürütülecek.
9. Çalışan personelin çalışma alanları ile ilgili sözleşme ve talimatlar düzenlenerek işin hukuki yapılması sağlanacak ve rutin kontroller yapılacak.
10. Ortak alan elektrik, su vb. ödemeleri banka hesabına verilecek otomatik ödeme ile gününde ödenecek.
11. Yönetim olarak apartman adına borçlanamaz, borç alamaz, borç veremez, çek ve senet tanzim edemez, çek veya senet ciro edemeyiz, eski yönetim dönemlerinde tahakkuk etmiş her türlü borca ve yasal olmayan her türlü işlem ve uygulamadan sorumlu ve muhatap tutulamayız,
12. Sözleşmelerimiz bir yıllıktır. Hizmetlerimizden memnun kalmamanız durumunda, firmamıza bir ay önce yazılı bildirimde bulunduktan sonra salt çoğunluğun onayı ile tek taraflı olarak yönetim sözleşmesini fesih hakkınız bulunmaktadır.

Telefon
WhatsApp
İnstagram
Telegram